Strony

Top 3 seriali Izy!


Witam, w moim pierwszym poście! Z tej strony Iza, chciałabym przeprosić w imieniu całej załogi za tak późne dodawanie wpisów, ale niestety dzieje się u nas dużo co skutkuje brakiem czasu. Jeśli wybaczacie, zapraszam na dalszą część!
Dzisiaj opiszę Wam moje top 3 seriali, które w ostatnim czasie oglądałam i wywarły u mnie najszczersze emocje. Gotowi? Top 3 czas zacząć!


  1.Tą  bajkę na pewno każdy kojarzy! A mowa o... "Awatar: Legenda Aanga"
Jest to amerykański serial animowany, wyprodukowany przez Bryana Konietzko oraz Michaela Dante DiMartino. Na jego podstawie oczywiście powstał film "Ostatni Władca Wiatru" oraz trzy gry komputerowe!

Głównymi bohaterami są: Aang, czyli Awatar powietrza, Sokka, wojownik z plemienia wody, oraz jego siostra- Katara, mag wody. Ale nie zapomnijmy o jeszcze jednym, najważniejszym bohaterze! A jest nim.... Momo! Tak, właśnie ten lemur podbił moje serduszko, doskonale uzupełnia team razem z Appą- bizonem Aanga. W jednym skrócie, opowiada  o Awatarze posługującym się czterema żywiołami: powietrzem, ogniem, ziemią i wodą, który musi uratować świat przed największym złem... Królestwo ognia stara się podbić wszystkie miasta danych żywiołów, aby temu zapobiec, Aang wraz z przyjaciółmi musi stawić czoło temu, ale najpierw musi nauczyć się trzech pozostałych żywiołów, ma na to mało czasu, czy mu się uda? Dowiecie się tego oglądając ten serial ;D Chociaż pewnie znacie zakończenie!



  2.Następnie jest kontynuacja serialu z punktu 1 "Legenda Korry".

Akcja toczy się 70 lat po zwycięstwie Aanga nad władcą ognia (ups spojler...), kto by pomyślał, że ten młody, śmieszny Aanga zestarzał się, nie? Korra, pochodzi z plemienia wody, w przeciwieństwie do poprzedniego awatara znała doskonale trzy żywioły, jednak jej największym problemem było...powietrze, uczyła się od mistrza, syna Aanga - Tenzina. Wyrusza do Miasta Republiki w celu podjęcia treningów. Poznaje tam nowych przyjaciół- Mako i Bolina, stała się Ognistą Fretką i bierze udział w zawodach magicznych. Jednak spokój zakłóca Amon i jego zgrupowanie anty-magów, którzy sieją spustoszenie i strach u magów gdyż...ich wódz posługiwał się "magią, która odbiera magie". Ale czy na dobre magowie stracą swój dar? Czy Korrze uda się przywrócić pokój w Mieście Republiki? Jestem tego ciekawa, bo przyznaję, nie oglądnęłam do końca.



  3. Ostatnim serialikiem,który mi się spodobał jest... Również amerykański " 1000 Ways to Die", czyli "Śmierć na 1000 sposobów", przedstawia niezwykłe przypadki zgonów, występują również eksperci, którzy opisują każdą śmierć. Jak dla mnie, to bardzo interesujący, naukowy program. Na początku, autorzy podkreślają, ze śmierć przedstawiana w tym odcinku jest opierana na faktach. Ofiary w tym serialu to zazwyczaj przestępcy, którzy popełnili jakieś przestępstwo, albo partnerzy, którzy zdradzają. Są przedstawieni w złym świetle, a śmierć to dla nich zasłużona kara.


Jeśli mój post spodobał Wam się, to zachęcam do czytania moich najbliższych wpisów, polecam również wpisy całego teamu, zachęcam do przeczytania naszego całego bloga!

Do zobaczenia.

Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz