Strony

Nowe reakcje na Fb! Zobacz jak wyświetlić!


Cześć tu Iza! Dzisiejszy post będzie na temat Facebooka  a dokładnie... o jego opcjach reakcji pod zdjęciami. Chcesz dowiedzieć się o co chodzi? Czytaj do końca!
Nie od dziś mamy styczność z reakcjami na Facebooku, są one dosyć popularne np. kwiatuszek- dodany specjalnie na dzień matki, który wyraża 'dziękuję', tęcza-  dodana w czerwcu, ponieważ jest to miesiąc dumy. Mark Zuckerberg powiedział, że duma to coś co nas łączy i choć do równości jest jeszcze daleka droga, to zrobi wszystko aby Facebook był bezpiecznym środowiskiem dla środowisk LGBT i dla wszystkich ludzi na całym świecie. A dzisiaj? Weszły nowe! A są to: samolocik i płomień. Co do nich, internauci nie są pewni czy jest to zwykły błąd, bo usuwają się te reakcje to raz, a dwa to nie każdy może je wyświetlić. Jeszcze inni twierdzą, że jest to na cześć tupolewa w Smoleńsku ( w sumie to by się zgadzało, płomień i samolot = katastrofa w Smoleńsku). Po Internecie krążą już filmiki z poradnikami jak zrobić ową reakcję, jednak o tym płomieniu ani widu ani słychu. Jest to bardzo tajemnicza sprawa! Media również zaczęły o tym szumieć, a ja? A ja na razie natknęłam się na tego samolocika. Z resztą w nagraniu pokażę jak tego naszego 'tupolewa' wyświetlić.



Instrukcja obsługi:

  1.  Wchodzimy w komentarze pod jakimkolwiek zdjęciem/ postem, po prawej stronie powinien być like jeszcze nie kliknięty.
  2.  Naciskamy na tego like, przez dłuższą chwilę, teraz widać spis reakcji.
  3.  Wybieramy odpowiednią ikonkę.
  4.  Gotowe! Twoja reakcja została dodana!

W moim przypadku musiałam wejść przez aplikacje Facebooka na telefonie, ponieważ nie działa u mnie przez witrynę w laptopie.


Niestety u mnie nie widać płomyka, uważam, że jednak może to być błąd. A Wy jak myślicie? Błąd czy może tajemniczy prezent od Facebooka? Wyświetla Wam się płomyk z samolocikiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz