W marcu tego roku dyrektorem kreatywnym marki Burberry został Riccardo Tisci! Swoją pierwszą kolekcję zaprezentuje dopiero we wrześniu! Ale nie ma się czym martwić! Bo..już teraz, projektant zadecydował o nowym logo dla tego brytyjskiego domu mody! Print także został zmieniony. Widać, że Tisci nie oszczędza na swoich pomysłach! Co nas czeka po nowym dyrektorze? Czy czeka nas wielka rewolucja w świecie mody? Dowiecie się czytając dalej!
Cały świat obiegła wieść, że Tisci przyniesie ze sobą wielką rewolucję! Jego styl zupełnie odbiega od estetyki Christophera Bailey'a- poprzednika tego stanowiska, który zajmował miejsce 17 lat.
Nowy dyrektor jednak słynie z streetwearu, kulturą gotyku i przyjaźni z celebrytami (np. Kim Kardashian). Jego nowości mają zostać uwiecznione w kampaniach, ubraniach czy też różnych dodatkach np. na poszewce od poduszki.
Na instagramie @burberry pojawiło się nowe logo i print. Co oznaczają? Kto był współpracownikiem?
O pomoc Tisci poprosił Petera Saville'a i to właśnie on odpowiada za nowe bezszyfrowe logo Calvina Kleina. Muszę przyznać, że ma już całkiem sporo grafik na swoim koncie, charakteryzują się one minimalizmem i nowoczesnym znakiem. Teraz Burberry nie ma już tej estetyki retro, co moim zdaniem wygląda teraz bardziej prestiżowo.
A co z nowym printem? Już wyjaśniam! Literki T i B ( w odcieniach beżu i mocnego oranżu) są inicjalami założyciela domu- Thomasa Burberry, krzyżują się tak, że przypominają słynną kratę Burberry!
Czyż to nie wygląda świetnie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz